مشاوره، طراحی، اجرا و تجهیز سالن همایش، آمفی تئاتر، کنفرانس و سینما

مشاوره، طراحی و تجهیز کامل سیستم های صوت، تصویر، نور و دکوراسیون سالن های همایش، آمفی تئاتر، اجتماعات، سینما و کنفرانس

مشاوره، طراحی، اجرا و تجهیز سالن همایش، آمفی تئاتر، کنفرانس و سینما

مشاوره، طراحی و تجهیز کامل سیستم های صوت، تصویر، نور و دکوراسیون سالن های همایش، آمفی تئاتر، اجتماعات، سینما و کنفرانس

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

برخی از نمونه کارهای شرکت الکتروویژن در زمینه نصب و راه اندازی سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس سالن کنفرانس پالایشگاه شهید تندگویان

سیستم کنفرانس سالن کنفرانس پالایشگاه شهید تندگویان

 

تجهیزات کنفرانس سالن بوسیله سیستم کنفرانسی مجهز به تکنولوژی Revoluto ساخت Beyerdynamic آلمان متشکل از یک کنسول ریاست و ۵۸ کنسول شرکت کننده تجهیز گردید. این کنسول ها علاوه بر زیبایی بخشیدن به میز کنفرانس آزادی عمل بی نظیری را برای سخنرانان فراهم می آورند ضمنا میهمان خارجی میتوانند با تکیه بر وجود سیستم ترجمه همزمان  Beyerdynamic در این سالن، مفاد جلسات را به آسانی درک و در مباحث شرکت نمایند.

 

سیستم کنفرانس سالن کنفرانس دیوان عدالت اداری

سیستم کنفرانس سالن جلسات دیوان عدالت اداری


نظر به برگزاری جلسات مهم و سطح بالا در سالن کنفرانس و برای حصول اطمینان از برگزاری هرچه بهتر و بی عیب و نقص جلسات استفاده از تجهیزات کنفرانس مطمئن و با کیفیت مسله ای واضح می نمود . از این رو سیستم کنفرانسی از محصولات کمپانی Beyerdynamic که با  دقت فوق العاده مهندسین المانی ساخته و در بسیاری از سالن های جلسات مراکز مهم جهانی از ان استفاده می شود برای این سالن کنفرانس در نظر گرفته شد. علاوه بر این سیستم های امنیتی، حفاظتی و اعلام هشدار پیشرفته ای نیز در این سالن نصب گردیدند.

 

سیستم کنفرانس سالن کنفرانس مجتمع تجاری اداری غدیر بانک صادرات

سیستم کنفرانس سالن کنفرانس مجتمع تجاری اداری دیدی بود

 

تجهیز سالن کنفرانس مجتمع تجاری اداری غدیر بانک صادرات طراحی و نصب سیستم های حرفه ای صوت، کنفرانس، ضبط و پخش تصاویر، روشنایی عمومی  و همچنین طراحی و پیاده سازی دکوراسیون داخلی این سالن را شامل می شود. سیستم کنفرانسی از سری Orbis ساخت Beyerdynamic آلمان متشکل از یک منبع تغذیه،یک کنسول ریاست و ۵۰ کنسول شرکت کننده وظیفه فراهم  آوردن بستری مناسب و با کیفیت جهت سخنرانی مدعوین در این سالن کنفرانس را بر عهده دارد. این سیستم در همراهی با سیستم صوتی از محصولات  Electrovoice و Dynacord حداکثر کیفیت در زمینه دریافت و پخش صوت را برای این سالن کنفرانس به ارمغان آورده است.


تجهیز سالن کنفرانس مرکز تحقیقات فناوری ریاست جمهوری

تجهیز سالن کنفرانس مرکز تحقیقات فناوری ریاست جمهوری شامل تجهیزات حرفه ای کنفرانس، صوت، ضبط و پخش تصاویر، روشنایی عمومی، دکوراسیون و مبلمان می باشد. همواره در سالن کنفرانس کیفیت بالا و کارکرد صحیح سیستم کنفرانس جز مهمترین موارد بوده که تضمین کننده برگزاری هر چه بهتر جلسات خواهد بود. از این رو برای سالن جلسات مرکز همکاری ها سیستم کنفرانسی از محصولات  Beyerdynamic آلمان نصب گردید. این سیستم تاکنون در بسیاری از سالن های جلسات در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته  و عملکرد عالی و بدون نقص آن به اثبالت رسیده است.

 

تجهیز سالن کنفرانس مجتمع تجاری دیدی بود

سیستم کنفرانس مجتمع تجاری دیدی بود

 

این پروژه شامل تجهیز سالن کنفرانس و سالن همایش مجتمع دیدی بود می باشد.در سالن کنفرانس سیستم های کنفرانس بیسیم از سری Quinta ساخت Beyerdynamic آلمان نصب گردیدند. کنسول های کنفرانس سری Quinta با استفاده از تکنولوژی Revoluto برای کاربران آزادی عملی بی نظیر را به ارمغان آورده و حفظ کیفیت و شفافیت صدا را تحت هر شرایطی تضمین می نماید. بهره مندی این کنسول ها از باتری های قدرتمند لیتیومی داخلی امکان برگزاری جلسات طولانی بدون نیاز به اتصال کنسول ها به منبع برق را در این سالن کنفرانس فراهم می آورد.

 

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر و کسب اطلاع از عملکرد سیستم کنفرانس به وب سایت زیر مراجعه نمایید.

 

سیستم کنفرانس و میکروفن کنفرانس شرکت الکتروویژن

 

 

  • شرکت الکتروویژن

برای پخش فیلم ، نمایش فایلها ، پخش تصویر سخنران و یا کنفرانس ویدئویی نیاز به استفاده از صفحات نمایش بزرگ میباشد . استفاده از ویدئو پروژکتور ، صفحات پلاسما، ال سی دی و ویدئو وال عمومی ترین و استاندارد ترین روش پخش تصویر میباشد. همچنین امکان انتقال و نمایش تصویر لپ تاپ سخنرانان بر روی نمایشگرها از جمله امکانات مفیدی است که باعث ارتقا سطح کیفی و اثرگذاری بیشتر جلسات میگردد . سایز، نوع و تعداد این نمایشگرها صفحات متناسب با ابعاد سالن و فاصله نفرات تا تصویر، تعیین میشود .

استفاده از هر دو نوع روش،  پخش تصویر به صورت عمومی و پخش تصویر به صورت انفرادی هر دو با هم نیز امکان پذیر میباشد که در بسیاری از سالن های کنفرانس با ظرفیت بالا از هر دو شیوه استفاده می گردد.

برای اطلاع از تجهیزات پخش تصویر به هر دو شیوه می توانید به وب سایت شرکت الکتروویژن مراجعه نمایید .

ویدئو وال  : ویدئو وال به طور خلاصه یک سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع و قابلیت کارکرد طولانی مدت یا مداوم در تمام طول سال است . این دستگاه امکان دریافت، مدیریت و پخش تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی در فرمت های گوناگون را دارا می باشد.

پرده نمایش : همانطور که از نام آن پیداست به عنوان بستر یا زمینه ای جهت پخش تصاویر ارسالی از ویدئو پروژکتورها مورد استفاده قرار می گیرد. مواد بکار رفته در ساخت آن از بازتاب نور جلوگیری کرده و به افزایش کیفیت تصاویر در حال پخش کمک می نماید.

ویدئو پرژکتور : این دستگاه را می توان یک دوربین معکوس درنظرگرفت. یعنی به جای دریافت نور‌‌، نور را همچون یک نورافکن از لنز بیرون می‌فرستد. بنابراین این دستگاه اطلاعات( شامل تصاویر، اسلاید، ویدئو و …) که کاربر خواهان نمایش آنها در مقیاس نسبتا بزرگ است را از طریق پورت های ورودی خود دریافت می نماید. پس از پردازش اطلاعات آنها را از طریق تابش پرتو نوری تولید شده به وسیله لامپ و با عبور از لنز خود به شکل تصاویر بر روی پرده نمایشی بزرگ نقش می بندد.

مانیتور لیفت : بالابر نمایشگر دستگاهی است جهت نصب یا پنهان نمودن مانیتورها درون میزهای کنفرانس. این دستگاه به هنگام نیاز مانیتورها را از میز خارج کرده و تصاویر مدنظر کاربران را نمایش می دهد و زمانی که نیازی به نمایشگرها وجود ندارد برای جلوگیری از اشغال فضا زیباتر مانیتورها را در درون میز کنفرانس پنهان می سازد.

 

سیستم کنفرانس اکتروویژن

 

 

  • شرکت الکتروویژن